22- de senaste dygnen

2012-12-29 / 18:59:00 / / 0 kommentarer
Iphone
 
Hej!
De senaste dygnen har varit full ös. I torsdags spelade vi match mot Skaras juniorer utan en riktigt målvakt (en utespelare fick stå eftersom våra målvakter spelade cup), dock gick det väldigt bra! Vi vann med 22-20 vilket vart jätte kul eftersom vi hade alla odds emot oss!
Efter matchen drog jag och Emma till göteborg för att kolla på handboll. Hennes syster Elsa och vårt 96 lag spelade norden cup så vi tänkte att det skulle vara kul att kolla på dem.
Väl i göteborg kolalde vi lite i affärer, åt gott och kollade myyycket handboll!


Idag har jag träntat och jag vart helt död efteråt! Får se om jag kan ta mig upp ur sängen för att köra ett likadant pass imorgon igen (tveksamt!!!!!) Haha.
Snart blir det mat vilket ska smaka väldigt gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0