190- mitt påsklov

2013-04-01 / 22:58:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Påsklovet började med att jag, mamma, Hanna och hennes syster Elin åkte till London. Där tillbringade vi ca fyra dagar ihop vilket vart super skoj. Vi shoppade, åt en massa god mat, frös nästan ihjäl eftersom det var så kallt och hade det allmänt gött. Jag träffade även min pappa som jag inte träffat på nästan sex månader vilket var hökdpunkten med resan. Väl hemma kunde jag packa upp med gott samvete och med ett leénde på läpparna över det jag hade shopat. Men strax efter att jag hade packat upp min resväska var det dags att packa den igen, för då var det dags att åka till Kungshamn för att spendera resterande dagar med kompisar. 
Klockan halv elva gick bussen från Skövde till Trollhättan där jag och Hanna sedan skulle byta till buss 680 mot Kungshamn där bästa Sara och Sofia väntade på oss. Efter två roliga bussresor med skratt, vidriga toaletter och roliga bönder var vi äntligen framme i Kungshamn. 
thaimat och tacos- två riktigt goda maträtter vi åt denna veckan
 
Dagarna gick snabbt fyllda med skratt, god mat, goa löpturer (där jag bland annat sprang vilse eftersom jag bestämde mig för att springa ensam första morgonen pga att de andra sov vilket resluterade i att Sara fick springa och hämta mig...),  många bilder och mycket mycket tärnings-spel! 
Dagarna flög förbi där vi fyra tjejer bodde i Saras hus på Kusten och det var en riktigt bra vecka och i morgon börjar skolan igen och sen är det inte långt kvar till sommarlovet! 
Världens bästa tjejer och världens bästa Kungshamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0