202- hem till mig

2013-04-22 / 21:58:35 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej! Idag klockan fyra hade jag träning på Arenan. Alltså styrke träning, och efter det var det snabbaste vägen till idrottshallen där mitt lag väntade. Vi hade löpning idag och sprang intervaller på 800m och körde en ny grej vår tränare ville prova efter löpturen. 
Det var något han hade sätt på nyhetsmorgon eller något sådant program som går på morgen och det gick då ut på att man skulle köra så många armhävningar på tjugo sekunder, vila i tio och sedan köra så många knäböj på tjugo sekunder. Detta upprepades då fyra gånger sedan vart det klart. Men jisses vad det brände i amrarna, haha, är så klen i mina armar så det är inte sant! Men men! 
Efter träning fick jag lyxen att bli skjutsad hem av världens bästa Hanna. Solen sken och det kändes som om det vore sommar igen! Helt klart höjdpunkten på dagen, och i morgon efter skolan ska jag vill Hanna för klockan fem i morgon ska jag träffa flera som har valt samma linje som mig på västerhöjd och snacka lite. Ska bli jätte kul!
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0