204- bohuscup

2013-04-28 / 09:55:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Bild i repris
 

I fredags åkte jag och nästan alla Skövde HF lag på cup till göteborg. Det var den sista cupen som rent 97-lag så vart super taggad. På fredagskvällen spelade vi vår första match och vi vann med 24-9 (!!) vilket var skit kul. Efteråt stack vi och åt kvällsmål på en skola för att sedan åka hem til förläggningen.
På natten mellan fredagen och lördagen vaknade jag utan någon luft i madrassen och jag mådde skit. Jag hade alltså fått tillbaka min halsfluss och fått feber. Så efter våra matcher (som jag inte deltog i) på lördagen åkte jag hem med tåget eftersom jag mådde skit. 
Nu så har laget i alla fall tagit sig till semifinal och jag önskar er all lycka!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0