205- valborg

2013-04-30 / 18:31:00 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Glad valborg alla! Här förbereds det för fulla krafter för de endast tre hitbjudna gästerna. Mamma fick nämligen ringa och avboka resten eftersom jag inte mår bra så de ända som kommer nu är Hanna och hennes familj som inte lider av att det finns en sjuk tjej runt omkring sig.. Jag kommer förmodligen ligga i soffan eller sängen hela tiden eftersom jag fortfarande känner mig hängig så för mig blir det tyvärr ingen eld ikväll :(
Men jag förlitar mig på min trogna storebror att han tar hand om henne. Haha. 
Ska även be mamma ta med min kamera så hon kan ta bilder!! 

Ni får ha det så bra och kul ikväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0