131- beautiful day

2013-02-24 / 20:22:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hela söndagen har varit perfekt idag! Startade dagen med en rejäl och god frukost bestående av gröt och två knäckebröd. Sedan tog jag bussen in till stan för att döma tre matcher vilket gick jätte bra med tanke på hur det gick förra gången... Men i alla fall! Efter de tre matcherna hämtade mamma mig och vi åkte hem. Väl här hemma blev jag klar med min teknik uppgift som jag har suttit med hela helgen så nu är jag fit for fight för att presentera den i morgon för min teknik klass!
Efter lunchen som bestod av grovspagetti och jätte god köttfärssås gick jag ut en snabbis för att fota lite. Vädret har man inte kunant klaga på alls. Det vart sol hela dagen och riktigt varmt vissa tillfällen. Känner att våren är på väg och kan inte vara gladare för de (!!!)
Klockan fyra var det återigen dags för handboll men denna gången var det jag som skulle spela och vi vann med 31-20 vilket var jätte kul.
Så nu ligger jag här i min söng ny duschad med nyrakade ben och ska snart sätta på en  film. 

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0