93- hallon te

2013-02-07 / 15:53:15 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Just nu sitter jag och dricker hallon te, och oj vad gott det är! På tv:n just nu rullar top model men ersätts snart med läxor..
En komisk grej som hände mig som jag bara måste dela med mig av var att när jag skulle gå till bussen i morse så hade jag inte stängt mina jackfickor. Och typiskt mig så var jag jätte nära på att missa bussen så jag var tvungen att springa, och ni tror inte att min iphone trillar ut ur fickan och hittas några timmar senare av en farbror? 
Jag trode att jag hade glömt den i hallen men inte det. Som tur var gick farbron till telia och just nu är min mor på väg för att hämta den! Snacka om tur!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0