75- anledning till dålig uppdatering

2013-01-29 / 13:22:00 / / 0 kommentarer

Hej, jag har vart sjuk ända sen i fredags kväll. Jag tränade, åkte och handlade, myste hemma själv och på kvällen runt halv tio kände jag mig yr och illa mående. Dagen därpå var min hals drabbad och bla bla bla. I alla fall, jag har fått halsfluss och feber så jag har legat i min säng hela helgen fram tills idag utan att kolla tv och datorn så det är därför jag inte har bloggat.
Men nu när jag går på penicillin mår jag säkert bättre redan i morgon (hoppas jag!!!) så nu börjar jag blogga igen!



Detta är typ det ända jag kan äta just nu för allt annat gör så himla ont. Detta med i och för sig men inte lika, och vem säger nej till en massa goda smoothisar? Inte jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0